Hizmet Sözleşmesi

PHOENİX SOFTWARE Hizmet Sözleşmesi


Phoenix Software :
Bu sözleşmede ürünler ve hizmetler bölümünde belirtilen hizmetler, Hizmetler olarak anılacaktır, hizmet sağlayan Phoenix Software olarak anılacaktır.
Müşteri:
Yeni müşteri kaydı bölümünde belirtilen detayları ile belirtilen kişi/kurum Müşteri olarak anılacaktır.
2.Taraflar bu sözleşmede yazılı bilgilerin doğruluğunu beyan, kabul ve taahhüt ederler.

2. Sözleşmenin Yürürlüğe Girişi ve Süresi
2.1. Müşteri, Phoenix Software  internet sitesinden veya başka yöntemlerle hizmet almak için sipariş ve ödeme yapması ile birlikte sözleşme yürürlüğe girer.
2.2. Sözleşme süresi hizmet için ödenen aylık/yıllık ücret periyodu kadardır.

 

3. Konu
3.1. Bu sözleşme, Phoenix Software müşteriye sunduğu hizmetlerin satış ve kullanım şartlarını düzenlemek için hazırlanmıştır.
3.2. Phoenix Software, bu sözleşmeyi öncelikle www.phoenixsoftware.com.tr/ web adresinde yayınlar. Sözleşmede meydana gelecek değişiklikleri yine web sitesinde yayınlar ve bu yayın, kullanıcının kendisine yapılmış tebligat yerine geçer. Sözleşme ile ilgili değişiklikleri takip etme sorumluluğu Müşteri’ye aittir. Phoenix Software gerek görürse sözleşme içeriğinde değişiklik yapabilir. Müşteri, bu değişiklikleri önceden kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder.

4. Sorumluluklar
4.1. Phoenix Software, müşterinin talebi üzerine sipariş olarak ilettiği hizmetleri ücreti tahsil edildiğinde söz konusu siparişte belirtilen hizmeti ödeme periyodu boyunca vereceğini taahhüt eder.
4.2. Sipariş tamamlandığında hizmete ilişkin kontrol panel, kullanıcı adları ve şifrelerini müşteriye iletecektir. İlgili hesapların ve şifrelerin sorumluğu müşterinin sorumluluğunda olup bu konulardan doğabilecek zarar ve ziyandan müşteri sorumlu olacaktır. Müşteri verilerinin hatalı kullanımlarından, veri içeriklerinden, e-mail ile kullanılan tüm verilerden doğabilecek hiç bir maddi veya manevi zararlardan Phoenix Software sorumlu tutulamaz.
4.3. Müşteri, aldığı hizmette Phoenix Software tarafından yayınlanan her türlü ihtar ya da bildirime uymayı beyan, kabul ve taahhüt eder. Müşteri, almış olduğu bulundurma hizmetinde kendisine ücretsiz ve sınırsız olarak verilen hizmetleri yine ücretli ya da ücretsiz ve/veya sınırlı ya da sınırsız olarak üçüncü kişilere dağıtamaz, satamaz.
4.4. Phoenix Software müşteriye ait web sayfaları ve diğer tüm verileri yedeklemektedir. Ancak bu durum, verilerin doğruluğunu, güncelliğini ve verilerin eski haline getirilmesini garanti etmez. Yedeklenmesi gereken bilgilerin sorumluluğu müşteriye aittir.
4.5. Müşteri hizmeti dahilinde barındırdığı tüm dosya, döküman ve programlardan, web sitesi ve e-mail hizmetleri ile kullanacağı ve faydalanacağı tüm işlemlerden kendisi sorumlu olduğunu, söz konusu veri, bilgi ve beyanların yasalara aykırılığından doğa bilecek tüm hukuki ve cezai sorumluluğu kendisi karşılamayı kabul ve taahhüt eder.
4.6. Phoenix Software 'nin verdiği internet hizmetlerinin sürekliliği ve verimliliği kendi denetimi dışındaki kişi ve/veya kurumlara (Türk Telekom, Internet Servis Sağlayıcıları vb.), bilgisayar donanımları veya yazılımları gibi birçok dış etkene bağlıdır. Bu nedenle, Phoenix Software verdiği hizmetlerde dış etkenlerden kaynaklanan hata ve kesintilerden sorumlu tutulamaz. Phoenix Software tarafından sunulan hizmetlerden direkt olarak Phoenix Software tarafından oluşacak zararlarda Phoenix Software 'nin sorumluluğu en fazla sağlanan hizmetin bedeli kadardır.
4.7. Phoenix Software süresi dolmuş alan adı, hosting, veya diğer sunduğu hizmetleri süre bitiminden sonra durdurma, hizmeti tamamen iptal etme hakkını saklı tutmaktadır. Süresi dolmuş veya ödemesi sağlanmamış hizmetlerin iptalinden sonra herhangi bir veri kaydı tutma yükümlülüğü bulunmamaktadır. Müşteri aldığı hizmetin aylık/yıllık ücretini zamanında ödemekle mükelleftir.
4.8. Müşteri, aldığı hizmetten yararlanacak olan iletişim bilgilerini, üyelik kaydında belirtmek zorundadır. Alınan hizmet ile ilgili tüm bilgiler ve destek talepleri üyelik bilgilerinde yer alan elektronik postadan ve domain detay bilgisinde yer alan e-postadan talep gelmesi durumunda karşılanacaktır.
4.9. Müşteri, aldığı hizmetleri kontrol panelinden onay almadan başkasına devredebilir. Devir işleminden kaynaklanabilecek anlaşmazlıklardan Phoenix Software hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Başka bir kullanıcıya devredilen servisler hakkında Phoenix Software'nin bir yükümlülüğü kalmamaktadır.
4.10. Phoenix Software bir kişiye/kuruluşa hizmet vermeme hakkını saklı tutar.
4.11. Müşteri, üye veritabanı ve kullandığı kontrol panellerdeki bilgilerinin doğru olduğunu kabul eder. Bu bilgilerin yanlış olduğunun anlaşılması durumunda, Phoenix Software hizmet vermeme veya hizmetleri askıya alma hakkını saklı tutar.
4.12. Phoenix Software, toplu mail gönderimi ya da isteksiz mail gönderimi (spam e-mail) hizmeti sunmamaktadır. Sağlamış olduğu hizmetler üzerinden bu tarz gönderimler yapılamaz. Bu tarz gönderimlerin tespitinde hizmet iptal edilir ve zarar tazmini olarak ödeme iade edilmez.
4.13. Sunucuları üzerindeki herhangi bir kullanıcının diğer müşterilerin hizmetini engelleyici ya da yavaşlatıcı işlemler yapması durumunda, hesap askıya alınır.
4.14. Kullanılan ürün ve hizmetin site üzerinde aksi belirtilmedikçe anlık cpu/ram/mysql üzerindeki kullanım izni %12 şeklindedir. Bu adil kullanım iznini aşan ürün durdurulur ve müşteri 24 saat içerisinde sorun çözmeyi taahhüt eder. Gerekli düzenleme 3 kez yapılan uyarı sonucunda sonuca ulaşmadığı taktirde hizmet tamamen kapatılır ve iadesi yapılmaz.
4.15. Phoenix Software sunucularında barınan tüm siteler Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına uygun olmak zorundadır. Ayrıca adult, hacking, warez/korsan içerikli siteler ve izinsiz yazılımlar, nefret içeren / ırkçı / rahatsızlık veren saldırgan siteler, proxy, spam, dosya paylaşımı (rapidshare vb.), FOREX, IRC, Chat ve edepsiz içerikli siteler sunucularımızda barındırılmamaktadır. Bu tür sitelerin/içeriklerin tesbiti halinde Phoenix Software hizmeti süresiz durdurma hakkını saklı tutar ve ücret iadesi yapmaz.
4.16. Müşteri bilgileri, sadece resmi makamlarca usulü dairesinde bu bilgilerin talep edilmesi halinde ve yürürlükteki emredici mevzuat hükümleri gereğince resmi makamlara açıklama yapmak zorunda olduğu durumlarda resmi makamlara açıklanabilecektir. Müşterinin sisteme girdiği tüm bilgilere sadece Müşteri ulaşabilmekte ve bu bilgileri sadece Müşteri değiştirebilmektedir. Phoenix Software verdiği hizmetlerde müşteri bilgilerinin gizliliğine riayet etmeyi taahhüt eder. Bu bilgileri izinsiz kullanamaz ve başkalarına satamaz, başkalarıyla paylaşmaz.
4.17. Ödeme sayfasında girilen kredi kartı bilgileriniz banka ve bilgisayarınız arasında gerçekleşmesi sağlanmaktadır. Secure Sockets Layer (SSL) teknolojisi ile kişisel bilgileriniz 256 bit SSL sertifikamız sayesinde şifrelendiğinden 3.şahısların ellerine geçmesi tamamı ile engellenmiştir. Phoenix Software müşterilerinden kredi kartı bilgilerini telefonla veya e-posta yoluyla asla istememektedir.

5. Alan Adı Hizmetleri
5.1 Phoenix Software, alan adları hizmetinde ICANN sözleşmesini esas alır, müşterilerine bu sözleşme kapsamında hizmet verdiğini beyan eder. ICANN Domain Sözleşmesi: http://www.icann.org/en/registrars/registrant-rights-responsibilities-en.htm
5.2 Phoenix Software, .TR uzantılı alan adları için TR uzantılı alan adları kontrol merkezi olan nic.tr'nin domain sözleşmelerini esas alır. Nic.TR Domain Sözleşmesi: https://www.nic.tr/forms/politikalar.pdf?PHPSESSID=1379948493178210160111197884

6. Sözleşmenin Sonlanması

6.1. Müşteri bu sözleşmede belirtilen şartları ihlal ederse Phoenix Software, müşteriye verilen hizmetleri önceden haber vermeden sonlandırabilir, durdurabilir ve sözleşmeyi tek taraflı olarak fesih edebilir. Bu durumda, müşterinin önceden ödediği ücretlerin iadesi gerçekleştirilmez.
6.2. Yeni alınan veya süresi dolan hizmetlerle ilgili ücretlerin müşteri tarafından ödenmemesi durumunda, Phoenix Software, servisleri ve sözleşmeyi sonlandırabilir.

7. Ücretler, Ödeme, İptal ve İade
7.1. Müşteri ödemelerini belirlenen dönemlerde düzenli olarak yapmalıdır. Phoenix Software, Müşteri’nin hesabını kapatma ve sözleşmeyi fesih etme hakkını saklı tutar. Hizmet ödemesinin gecikmesinden kaynaklanabilecek tüm zararlardan müşteri sorumludur.
7.2. Müşteri servis kullanım ücretlerini kullanım dönemi başında peşin olarak öder.
7.3. Phoenix Software hizmet ücretlerinde değişiklikler yapma hakkını saklı tutar. Müşteri bu değişiklikler konusunda şimdiden oluşabilecek değişiklikleri kabul, beyan ve taahhüt eder.
7.4. Geri iade garantisi kapsamındaki hizmetler ilgili sayfalarda "geri iade garantisi" ibaresi ile belirtilmektedir, bu ibarenin bulunmadığı ürün veya servislerimiz için iade yapılmaz. Geri iade talebi hizmet sayfalarında belirtildiği süre içerisinde bildirilmelidir.
8. Yetkili Mahkeme ve İcra Daireleri
8.1. İş bu sözleşmenin uygulanması sırasında doğacak her türlü uyuşmazlıkların çözümünde İstanbul Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.